طوفان سرخ

قهرمانان

 

http://www.perspolisfc.net/Images/PostPics/Vahid-Hashemiyan-3.gifپرسپولیس اف سی : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پس از واگذاری نتیجه دربی همه بچه ها مصمم شدند این بازی را ببریم و خدا را شکر این اتفاق افتاد.

وحید هاشمیان فوروارد محبوب سرخپوشان که در دیدار برابر فجر سپاسی با یک گل و یک پاس گل، تعویض طلایی سرمربی پرسپولیس نامیده شد، در گفت و گویی در خصوص این دیدار، گفت: ما بازی سختی را در خارج از خانه داشتیم و از آن مهمتر استرس برد، شرایط را برای ما دشوارتر کرده بود و هر چه به زمان پایان بازی نزدیک می شدیم این اضطراب افزایش می یافت.


ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:برد, فجر, مصاحبه, هاشمیان, پاس گل, پرسپولی, گل ,محمد ک,ساعت 17:25 توسط محمد| |

 

http://www.perspolisfc.net/Images/PostPics/Persepolis-1.gifطوفان سرخ : بازيكن پيشين پرسپوليس تهران اعتقا دارد پيروزي مقابل فجر سپاسي ناشي از تاثير حضور پروين در مجموعه پرسپوليس است.رضا شاهرودي طي گفتگويي گفت: لذت بردن از اين كه ديدم پرسپوليس توانست فجر شهيد سپاسي را شكست دهد و به اوضاع خود در جدول رده بندي سر و سامان دهد اميدوارم اين پيروزي تداوم داشته باشد تا هر چه سريعتر به بالاي جدول برسيم وي ادامه داد: علي آقا سبب انگيزه است و قطعا حضورش در تمرينات اخير پرسپوليس همين روحيه را به تيم تزريق كرد.


ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:,ساعت 17:19 توسط محمد| |

طوفان سرخ : تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در هفته ششم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک فجرسپاسی را شکست دهد. از همین رو محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در اقدامی جالب ساعت یک بامداد امروز به فرودگاه مهرآباد رفت و تا از بازیکنان و کادر قنی سرخ پوشان پس از بازگشت از شیراز استقبال کند.
وی همچنین دقایقی با علی کریمی گفت‌وگوی اختصاصی کرد و از تلاش‌های وی تقدیر کرد. سپس با کلیه بازیکنان عکس یادگاری گرفت و دقایقی باآنها به گفت وگو پرداخت.


ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:رویانیان, مصاحبه, پرسپولیس ,,ساعت 17:17 توسط محمد| |

 

http://www.perspolisfc.net/Images/PostPics/Karim-Bagheri-1.gifطوفان سرخ : کریم باقری می گوید استیلی از اول هم نباید قبول می کرد که سرمربی پرسپولیس شود اما حالا که این اتفاق افتاده باید به او کمک کرد تا تیم از بحران خارج شود.
مشکلی کوچک در ثبت نام پسر او را وادار کرد تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید که از امروز آغاز می شود به تهران بیاید.کریم باقری به همراه خانواده اش برای تعطیلات تابستانی و البته فراهم کردن مقدمات تحصیل پسرش به آمریکا سفر کرده بود اما این اتفاق نیفتاد تا حداقل پسر کریم یک سال دیگر در ایران درس بخواند.او در گفت و گویی در مورد این سفر،پرسپولیس،اعضای هیئت مدیره و البته حمید استیلی حرف زده است.


ادامه مطلب
نوشته شده در یک شنبه 3 مهر 1390برچسب:استیلی, مصاحبه, پرسپولیس, کریم باقری ,محمد ک,ساعت 10:6 توسط محمد| |

 

 

طوفان سرخ : محمد رویانیان صبح امروز (شنبه) برای عیادت از محمود خردبین به منزل سرپرست سرخپوشان رفت و طی ملاقاتی، با وی دیدار و گفتگو کرد.

رویانیان در این ملاقات اظهار داشت که قصد دارد پیشکسوتانی چون محمد مایلی کهن، کریم باقری، علی دایی و دیگر پرسپولیسی های چند دهه اخیر را دور هم جمع کند تا بهترین راهکارها برای موفقیت این تیم اتخاذ گردد.

او در پایان برای محمود خردبین آرزوی سلامتی کرد و گفت بی صبرانه منتظر بازگشت سرپرست این تیم به جمع سرخپوشان خواهند بود.

نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:,ساعت 21:54 توسط محمد| |

 

http://www.perspolisfc.net/Images/PostPics/Hossein-Abdi-3.gifطوفان سرخ : حسین عبدی،پیشکسوت باشگاه پیروزی تهران درگفتگویی افزود:یکی از بزرگترین کارهای هیئت مدیره تصمیم گیری سریع و صریح است و هرچه افراد باهوش در هیئت مدیره بیشتر حضور داشته باشند؛مطمئنا تصمیمات بهتری گرفته می شود.وی ادامه داد:مهم تر از تشکل هیئت مدیره،ثبات آن است و نباید مثل سال های گذشته مدیران پی درپی تغییر کنند امیدوارم به ثبات مدیریتی در فوتبال بیشتر بها داده شود.


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:اميدوار, عبدی, پرسپویس ,,ساعت 13:28 توسط محمد| |

 

 

http://www.perspolisfc.net/Images/PostPics/Alireza-Nourmohammadi-1.gifطوفان سرخ : رضا نورمحمدی می گوید حبیب کاشانی با رفتنش از پرسپولیس به بازیکنان این تیم شوک وارد کرده و امیدوار است پرسپولیس روند خوب خود را از بازی با فجرسپاسی آغاز کند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط سرخپوشان در نخستین بازی پس از باخت مقابل استقلال اظهار کرد: دو سه روزه اول پس از باخت به استقلال شرایطمان بسیار بد بود. ما در داربی بدترین بازی فصل‌مان را انجام دادیم.اما مطمئنم که با یک برد می‌توانیم خودمان را در جدول بالا بکشیم و به روزهای خوب پرسپولیس بازگردیم.


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:شوک, نورمحمدی, پرسپولیس, کاشانی ,محمد ک,ساعت 13:25 توسط محمد| |

 

 

http://www.perspolisfc.net/Images/PostPics/Mohammad-Nouri-3.gifطوفان سرخ : محمد نوری انگیزه‌های زیادی دارد که با بازی خوب مقابل فجرسپاسی ، حاشیه‌هایی که پس از داربی برایش پیش آمده بود را پاسخ دهد.

 هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره تغییر و تحولات انجام شده در این باشگاه و آمدن مدیر عامل جدید، اظهار کرد: امیدوارم هیات مدیره جدید بتواند به پرسپولیس کمک کند، البته کاشانی هم در زمان حضور خود زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید و خود من یکی از بهترین سال‌های بازیگری‌ام را فصل گذشته و در زمان مدیریت کاشانی پشت سر گذاشتم.


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:فجر, محمد نوری, مصاحبه, پرسپولیس , محمد ک,ساعت 13:11 توسط محمد| |

 

http://www.perspolisfc.net/Images/PostPics/Persepolis-4.gifطوفان سرخ : شکست در دربی ۷۱ و بحران‌هایی که این روزها تیم فوتبال پرسپولیس تهران با آن دست به گریبان است در کنار تغییرات در هیئت مدیره این باشگاه، خبرگزاری فارس را بر آن داشت تا با دعوت از بازیکنان سه نسل مختلف این تیم، در میزگردی به کارشناسی و ریشه یابی علل مشکلات حاکم بپردازد و بحران موجود در جمع سرخ پوشان را بهتر مورد ارزیابی قرار دهد.


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:جاسميان, محمدخاني, مصاحبه, پرسپولیس ,محمد ک,ساعت 13:5 توسط محمد| |

 

http://www.perspolisfc.net/Images/PostPics/Persepolis-3.gifطوفان سرخ : حمید جاسمیان، نادر محمدخانی و مهدی تارتار در ادامه آسیب شناسی مشکلات باشگاه پرسپولیس به جزئیات دقیق تری اشاره کردند که اظهارات پیشکسوتان این باشگاه را در زیر می خوانیم:

*پرسپولیس متزلزل‌تر از استقلال
جاسمیان: اینکه پرسپولیس همیشه متزلزل‌تر از استقلال نشان داده و معمولاً قبل از دربی با تغییر مربی و مدیر عامل و حواشی مختلف مواجه می شود راباید پذیرفت. ضعف مدیریت همیشه در این تیم وجود داشته است.


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:استیلی, تارتار, محمدخاني, مصاحبه, پرسپولیس, کاشانی , محمد ک,ساعت 12:50 توسط محمد| |

http://www.perspolisfc.net/Images/PostPics/Ali-Parvin-1.gifطوفان سرخ : علی پروین در گفت‌وگویی گفت: پس از حضورم در تمرینات پرسپولیس سعی کردم بازیکنان و حمید استیلی را زیر نظر داشته باشم. این بچه‌ها خوب زحمت می‌کشند و امیدوارم با فراموشی بدشانسی‌ها مزد زحمات خود را در بازی مقابل فجر سپاسی بگیرند.

وی افزود: پتانسیل پرسپولیس بالاست و در صحبتی که با بچه‌ها داشتم فقط سعی کردم از لحاظ روحی و روانی آنها را آماده کنم. بچه‌ها فهمیده‌اند که دربی تمام شده و باید با قدرت به بازی آینده فکر کنند و انشاء‌الله فردا با یک پیروزی خوب مقابل فجر سپاسی استارت جدیدی می‌زنند.


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:علی پروین, علی کریمی, ناراحت, پرسپولیس ,محمد ک,ساعت 12:47 توسط محمد| |

 

طوفان سرخ : دیدارتیم فوتسال پرسپولیس درهفته پنجم لیگ برتر، چهار بر دو به نفع سرخپوشان به پایان رسید که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس این دیدار را از نزدیک تماشا کرد ؛ وی درحاشیه این دیدار گفت: هدف ما پیشرفت ورزش پرسپولیس است و فوتسال هم ازاین قاعده مسثتنی نیست و از آن حمایت می‌کنیم.

محمد رویانیان اظهار کرد: به من تکلیف کردند و آمدم به پرسپولیس تا به عشق ۳۰ میلیون طرفدار، امتحانی پیش خدا و مردم ایران پس دهم. تمام تجربه‌ای که درزمینه مدیریت حوزه‌های اجتماعی و رسانه‌ای دارم راهزینه می‌کنم و چیزی هم نمی‌خواهم .


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:رويانيان, مصاحبه ,محمد ک,ساعت 10:14 توسط محمد| |

 

پرسپولیس اف سی : بازیکن پرسپولیس می گوید که شرایط این تیم خوب است و آنها برای شکست دادند سپاسی به شیراز می روند.

جواد کاظمیان که پس از داربی کمتر موبایل خود را جواب می داد در مورد انتخاب سردار رویانیان به عنوان مدیر عامل جدید سرخپوشان می گوید: راستش من در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد مدیریت نظر بدهم.

چون فکر می کنم نه تنها من بلکه بقیه بازیکنان هم نباید در این امر صحبت کنند چون این یک امر تخصصی است.
او این را می گوید و ادامه می دهد: «فقط امیدوارم پرسپولیس بتواند با این مدیر عامل جدید موفق شود و جایگاه این تیم از وضعیت موجود خارج شود.


ادامه مطلب
نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:جواد کاظمیان, مصاحبه, کاظمیان ,محمد ک,ساعت 10:12 توسط محمد| |

 

 

طوفان سرخ : جواد کاظمیان درباره انتخاب اعضا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: از اینکه بعد از مدت‌ها هیئت مدیره پرسپولیس مشخص شد، خوشحال هستم.

وی درباره حضور غیرفوتبالی‌ها در این هیئت مدیره تصریح کرد: من به عنوان یک بازیکن کار خود را انجام می دهم. باید خوب تمرین کنم و اگر بتوانم گلیم خود را از آب بیرون بکشم، هنر کرده ام.

کاظمیان با اشاره به اینکه در دربی۷۱ بدشانسی آورده‌اند، خاطرنشان ساخت: متاسفانه توپ‌های ما به گل نمی رفت. امیدوارم مشکلات برطرف شود.


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:مصاحبه, پرسپولیس, کاظمیان ,محمد ک,ساعت 16:3 توسط محمد| |

 

 

طوفان سرخ : سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان تمرین تیمش اظهار کرد: حضور پروین همیشه باعث دلگرمی پرسپولیس بوده، ‌او بزرگ پرسپولیس است و همیشه به ما کمک کرده است.

استیلی ادامه داد: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است، امیدوارم که هیات مدیره جدید بتواند به پرسپولیس کمک کند.

استیلی با عذرخواهی از خبرنگاران تمرین را زودتر ترک کرد و گفت: برای انجام چند کار باید به باشگاه بروم. بعدا با شما صحبت خواهم کرد.

نوشته شده در چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:حمید استیلی, مصاحبه, پرسپولیس , محمد ک,ساعت 15:58 توسط محمد| |

 

 

طوفان سرخ : مهرداد اولادی درباره آخرین شرایط جسمانی خود اظهار داشت: دیروز در تمرینات تیم فشار زیادی به من وارد شد، پایم ورم کرد و دردم بیشتر شد؛ به همین دلیل امروز کمی با توپ کنار زمین تمرین کردم.
وی ادامه داد: دوست دارم هرچه زودتر به ترکیب تیم بازگردم. به خاطر انگیزه زیادی که داشتم با پرسپولیس قرارداد بستم؛ اما هفته اول در دقیقه پنجم به خاطر درد کتف از زمین بیرون آمدم. هفته دوم نیز در دقیقه ۳۰ با پارگی رباط مواجه شدم.
اولادی با اشاره به اینکه اکنون از شرایط مصدومیتش خیلی کلافه است، گفت: حرف و حدیث های زیادی به خاطر آمدنم به پرسپولیس و مصدومیتم گفته می شود که نمی‌خواهم وجود داشته باشد. دوست دارم بیشتر به این تیم کمک کنم.


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:مصاحبه, مهرداد اولادی, پرسپولیس ,محمد ک,ساعت 15:54 توسط محمد| |

 

 

طوفان سرخ : محمد حسین نژاد فلاح در خصوص حضورش در هیئت مدیره پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه مدتی پرسپولیس با سرپرستی اداره می‌شد باید برای این تیم تصمیماتی گرفته می‌شد. یک سرپرست ۶ ماه بیشتر نمی‌تواند در یک تیم کار کند. به هر حال سرپرستی آقای کاشانی بیشتر طول کشید و ایشان زحمات زیادی کشیدند.

وی افزود: طبق قانون باشگاه بزرگ پرسپولیس باید در راستای اساسنامه هیئت مدیره خود را مشخص می‌کرد که با تدبیر ویژه دکتر عباسی پس از رایزنی‌های فراوان افراد مشخص شدند.


ادامه مطلب
نوشته شده در چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:مصاحبه, نژادفلاح, پرسپولیس ,محمد ک,ساعت 12:17 توسط محمد| |

 

طوفان سرخ : به گزارش خبرگزاری پرسپولیس اف سی، علی پروین در گفت‌وگویی با فارس اظهار داشت: جا دارد از نگاه ویژه آقای عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان تشکر ویژه داشته باشم که نسبت به ما حسن نیت داشت.
وی افزود: در درجه دوم خوشحال هستم که بعد از ۷ ،۸ سال دوباره به پرسپولیس برگشته‌ام تا به این تیم خدمت کنم. کار خیلی سخت است اما انشاءالله با کمک ۴۰ میلیون هوادار به پرسپولیس سروسامان خوبی خواهیم داد.


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:علی پروین, مصاحبه, پرسپولیس ,محمد ک,ساعت 23:38 توسط محمد| |

 

طوفان سرخ : حرف کشیدن از دروازه‌بانی که دربی را باخته اصلا کار ساده‌ای نیست حتی اگر یکی از بهترین دوستانت در پرسپولیس باشد! اعصابش به هم ریخته است و اصلا دلش نمی‌خواهد کلامی درباره بازی با استقلال و عملکرد خودش حرف بزند و مدام می‌گوید: «چه بگویم؟ بی‌خیال مصاحبه شو، بگذار دو روز بگذرد، هر کس دوست دارد انتقاد کند و…» بالاخره کلنجار ۱۵ دقیقه‌ای با گلر پرسپولیس به سرانجام می‌رسد و او حاضر می‌شود حرف بزند اما دلش خون است از انتقادهایی که طی این دو سه روز او و پرسپولیس را هدف گرفته اند و بعضی از آنها نیز ناجوانمردانه و مخرب به نظر می‌رسد.


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:مصاحبه, معمارزاده, پرسپولیس ,,ساعت 23:8 توسط محمد| |

 

 

طوفان سرخ : سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از حدود ۹۶ ساعت سکوت امروز مصاحبه‌ای با روزنامه پرسپولیس انجام داده و از حمید استیلی و کادر فنی‌اش حمایت کرده است. کاشانی می‌گوید:«بعد از دیدار با استقلال دو جلسه با حمید استیلی برگزار کردم و نقطه نظرات او را پیرامون نمایش پرسپولیس در دیدار با استقلال جویا شدم. استیلی نقطه نظرات خود را مطرح کرد و من هم شنیدم. از همین رو تصمیم بر این شد تا فردا (چهارشنبه) جلسه کمیته فنی باشگاه تشکیل شده و حمید استیلی مقابل اعضای این کمیته حاضر شود تا اظهارات، دلایل و نقطه نظرات خود را به اعضای محترم این کمیته اعلام کند. ما شخصا به کار حمید استیلی، اعضای کادر فنی و تک تک بازیکنان پرسپولیس اعتقاد داشته و از آن‌ها حمایت می‌کنیم».


ادامه مطلب
نوشته شده در سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:مصاحبه, پرسپولیس, کاشانی ,محمد ک,ساعت 14:15 توسط محمد| |

 طوفان سرخ :حمید استیلی می‌گوید از کی‌روش بپرسید چرا در این مقطع زمانی ۹ بازیکن از پرسپولیس را به تیم ملی دعوت کرده است.سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دعوت شدن ۹ بازیکن تیمش به اردوی جدید تیم ملی، ادعای فرشاد پیوس و انتقادهای پیشکسوتان پرسپولیس از بازی این تیم مقابل استقلال صحبت کرد.

* کارلوس کی‌روش ۹ بازیکن پرسپولیس را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است.


ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:9 بازیکن, استیلی, تیم ملی, دعوت, پرسپولیس, کی روش , محمد ک,ساعت 17:19 توسط محمد| |

 

طوفان سرخ : محمد نصرتی درباره خندیدنش پس از شکست در دربی ۷۱ که اعتراض لیدرها را به دنبال داشت، گفت: پس از اینکه دربی را باختیم اصلا در شرایط عادی نبودم، ناگهان خبرنگاری به سمت من آمد که از یک شبکه تلویزیونی بود. با خنده به من سلام و سپس از من سؤال کرد و من هم سعی کردم با خنده جوابش را بدهم که ناراحت نشود چون نمی‌خواستم مصاحبه کنم. از شما می‌پرسم آیا این کار اشتباه بود و ایراد دارد؟

وی افزود: اگر خوشحال بودم هرگز پس از اینکه سوت زدند از شدت ناراحتی بی‌حال نمی‌شم. نمی‌دانستم باید چه کار کنم. این بازی و شکست برای ما خیلی بد بود و چون نمی‌خواهم حرف‌های تکراری بزنم حرفی برای گفتن ندارم. فقط می‌خواهم جبران کنم.

 

 

نوشته شده در دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:دربی, مصاحبه, نصرتی, پرسپولیس ,,ساعت 15:35 توسط محمد| |

 

 

طوفان سرخ : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ آقایان بروند و بررسی کنند که من چقدر در دربی دویده‌ام.

غلامرضا رضایی  پس از درگیری امروز با لیدرهای پرسپولیس اظهار داشت: در هر بازی که به میدان رفتم با تمام توان به این تیم خدمت کردم. هیچوقت سعی نکردم کم‌کار باشم و این وصله‌ها به من نمی‌چسبد.

وی افزود: آقایانی که ادعا دارند من کم‌کار بوده‌ام بروند ببینند من چند کیلومتر دویدم. من از این نتیجه بسیار ناراحتم و از هواداران واقعی پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم.

نوشته شده در دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:,ساعت 15:28 توسط محمد| |

 

 

طوفان سرخ : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از درگیری با لیدرها گفت: منظور آنها من نبودم و افرادی بودند که سرشان را پائین گرفتند و به رختکن رفتند.

محمد نوری  درباره درگیری‌ امروز با لیدرهای پرسپولیس عنوان کرد:‌ این بنده خداهایی که به تمرین پرسپولیس آمده بودند و با من دچار مشکل شدند اصلا لیدر نبودند. اینها برخی هواداران بودند که اعتراض‌هایی داشتند. من اصلا با لیدرها کاری نداشتم. منظور این هواداران هم فقط من نبود. کسانی دیگر باید جواب می‌دادند اما سرشان را پائین گرفتند و به داخل رختکن رفتند و مثل من نیامدند تا حرفشان را بزنند.

وی ادامه داد: هواداران حق دارند و دوست داشتند ما پیروز شویم. انشاءالله بتوانیم در بازی برگشت مقابل استقلال جبران کنیم.


ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:دربی, مصحابه, نوری, پرسپولیس ,,ساعت 15:24 توسط محمد| |

طوفان سرخ : سرمربی پرسپولیس گفت: در دیدار برگشت استقلال را شکست خواهیم داد.

 

 

حمید استیلی پس از تمرین امروز پرسپولیس در مورد شکست ۲ بر صفر برابر استقلال گفت: ‌باید از این بازی درس بگیریم. پس از بازی هم از تماشاگران و پیشکسوتان باشگاه عذرخواهی کردم. شما می‌دانید که توانایی بازیکنان ما بیش از آن چیزی بود که در بازی نشان داده بود و به دنبال این هستیم که علت شکست را بررسی کنیم.

وی ادامه داد: ‌تمرینات ما برای دربی علمی بود. ۳ روز پیش از مسابقه تمرینات سبک کردیم و ۲ روز قبل از آن هم بازیکنان بسیار شاداب بودند اما نمی دانم روز بازی چه اتفاقی افتاد. انتظار این بازی را نداشتیم.

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در دو شنبه 28 شهريور 1390برچسب:استیلی, دربی, مصاحبه, پرسپولیس ,,ساعت 15:9 توسط محمد| |